1. és 2. nap

2009.04.14. 09:17

1.:

Ez egy szörnyű nap volt... Reggel 7kori indulás és este fél 8as érkezés... ugye húsvét utolsó napja volt és sok vendégmunkás utazott vissza külföldre, emiatt tele voltak az autópályák. De nem is ez volt a szörnyű, hanem hogy Németországban rohadtunk több órát kb, mert két helyen is egysávba ment át az autópálya, de még mindig nem értem ezért miért volt teljes leállás szinte... ez akasztott csak ki a legjobban, hogy nem volt még haladás sem, csak álltunk és a nap még mindig erősen tűzött át a szélvédőn. Szal egyszercsak feladtam a reményt, megtörtem :D de addigra már végre volt haladás... és végre Svájc, ott még a határőrök megállítottak és érdeklődtek a behozott hús mennyiségéről és milyenségéről. Majd végre a szálláson... Egyszobás, elég kevés hellyel, más rendszer uralkodik itt mint otthon, minden kajálás vagy fürdés vagy akármi után elpakolás, mosogatás, takarítás... majd megszokom idővel. :) Ja és igen, apám teleszórta a falakat, szekrényeket bögyös szexi nénis plakátokkal, melyek éjjeli őrként szolgálnak engem cseppet sem bosszantva. :D

Na szal megérkezés, kipakolás, kb 9re megvolt minden, eligazítás, stb. Aztán még este a vasárnap elmaradt MotoGp futam a DSF-en, ami közben volt kb két 15 perces reklám, nem picit felbaszva az agyamat... DSF SUCK! Aztán alvás, bár eléggé szar ezen a kitolható ágyon aludni, főleg úgy hogy nem nézek közben semmit amin el tudnék aludni, és csak a rossz gondolatok törnek rám. De utálom ezt. Elég meleg van itt is, száraz fülledt levegő. De végül csak bealudtam valahogy...

2.:

Háromnegyed 6kor keltem, mivel felébredtem apám mászkálására meg pakolására. Ugyanis nem mondtam hogy az én helyem a nappali, ami egyben a konyha meg az étkező is, és a szomszéd szoba apámé, tehát itt végzi keléskor a dolgait. Szar korai kelés, még egy kis eligazítás apámtól munkábamenetel előtt, aztán szabad is vagyok. Egyelőre folytatom otthoni életvitelem éppen itt :D

Mára sztem ennyit, lesz még update. Ade!

 

Ők az őreim :$

A bejegyzés trackback címe:

https://ketesfelhet.blog.hu/api/trackback/id/tr611063735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

billywood 2009.04.14. 22:18:17

király vagy. Éljenek a csajok! Jöjjenek a képek, lehetőleg ne képekről :D
Na hajrá pécs, meg fc thun, vagy mi a faszom xdd

billywood 2009.04.15. 10:42:31

írjá má új bejegyzést, mert lemészárollak :D

Glarion 2009.04.15. 21:24:30

Azaz, már a harmadik nap is eltelt :D
süti beállítások módosítása